Kızlar selam, oğlum 18 aylık ve 10 kilo. Çok fazla kiloya takan bir insan değilim Allah sağlık versin ama çevrem sürekli söylüyordu çok zayıf diye takmamaya çalışıp cevap veriyordum ama bugün sağlık ocağı da bir doktora götürmemiZi önerdi boyu baş çevresi iyi çok şükür. İştahsız bir bebek yese de yendiğini mutlaka eritiyor hareketli. Kiloya takıldığından değil ama gelişim geriliği vs bu durumlardan korkuyorum bir türlü kilo aldırtmıyorum. Neler önerirsiniz vitamin balık yağı va hepsini kullandım memeye çok düşkün. Doğum kilosu da düşüktü ama çok güzel toparlamıştı 1 yaşla birlikte belki de daha önce doğru düzgün kilo almıyor götürsem doktor ekstra ne verir bilemiyorum. Allah hepimizin evlatlarına can sağlığı versin ama içten içe üzülmüyor değilim çevresel baskı bakışlar onun yememesi. Hiç mama vermedik bu saatten sonra olur mu ya da neler yedirebilşrşm