Karaoglannesi kuzum inşallah düzelir zamanla diyette başlayınca falan rabbim şifa versin bebislerimize.
Mommyy70
Gizemm1
Kızlar benimde kızımda yaklaşık 2 3 hafta boyunca belirtiler yaşadık. Ama tatil girdiği için doktorlara gidemedik .. gittiğimde beni süt ve süt ürünleri diyetine koydu . Ama 2 3 hafta fec gitmeme rağmen kızım baya kilo almıştı. Böyle birşey olur mu yoksa alerji değilde başka birşey mi ishal vb gibi.
Çünkü doktor örnek gaita fln almadı sadece söylediklerim üzerine beni diyete başlattı . 10 gün sonra kontrolümüz var bakalım ne diyecek tekrardan .