ErkekkAnnesii Mom064 sebzeye geçin bu sürede tadım yaparken alerji olmadığı besinlerden verebilirsiniz zaten çok az yiyorlar doyumluk olmuyor
Gamzeeeeee Nik_mik_yok yani araştırmalar böyle söylüyor bende verecektim çünkü insan ne vereceğini şaşırıyor
Nik_mik_yok Mom62636362 evet tok olunca tadına bakmak istemez ,buda sizi uzer 🤗 benimki hiç sıkıntı çıkartmadı, ama ben 3 gün kuralı uygulamadım 🙊
ErkekkAnnesii Mom62636362 ben karnının aç olduğu zaman tadım yapıyorum 1 saat içinde falan emziriyorum bazen çok aç oluyor yarım saat içinde emdirdiğimde oluyor birde oğlum çok kusan bir bebek olduğu için uzun süre beklemiyorum
Nik_mik_yok Gamzeeeeee evet haklisiniz ,bizim tadimlarda mevsimiydi ve vermiştim. Oyuzden düşünemedim 🤭