Defne1212
Öyle yapın bence de.. Ben her oyuncapını öyle yapıyorum.. Ver çoksa oyuncıpı yok.. Çokd azalmayı düşünmüyorum.. Evde aktivite yapıyorum bazen internette bulduğum şeyleri.. Şimdi renkli bant, ponpon, mıknatıs vs söyledim.. Yeni aktiviteler yapacağım.. Bu arada soyun halısında memnunum almak isterseniz benim aldığımı tavsiye ederim😊.. Ben aldığımda 152 TL ydi.. Babymall da indirimde galiba.