Defne1212 bence her bebeğin olması gerekiyor.Benim kızım keyifle oynuyor.Ben iki aylıkken başladım.O zaman tabiki istemedi .Üç buçuk ay olunca başladı tam olarak şuna 5 aylık her gün mutlaka düzenli olarak oynuyor.Ve çok keyif alıyor.Oyun halısını istiyor resmen .🤗 Yürüteç almayı düşünmüyorum mesela ben .Uzmanlar sürekli açıklıyor,yürümeyi geçiştirir kas gelişimini kısıtlıyor diye.