Frozen Evet doktorumuz bilgilendirme yapiyor ama en son kontrole 2.ayimizda gitmistik, doktorumuzla da bu endisemizi paylastim 3.ay kontrolune geldiginizde degerlendirelim dedi. Yani gelisimsel olarak baska bir problemimiz yok oda belki basli basina bir problem degildir bilemiyorum. Aslinda biraz da onun icin acmistim postu. Cok tesekkur ederim🙏🏻