Ssumru Aslinda dogdugundan beri hic bir tarafa yatirmadim, saga donuk, sola donuk ya da sirtustu yatti. Hep bir tarafina yatmadi sadece yuzustu cok yatirmadim, ah annem dedi de ben dinlemedim sevmiyo agliyo diye kactim hep😞 insallah onun sıkıntısıdır bu da baska bir sey yoktur valla taktim kafama birkac gundur😞