Annecebebek7 canım benim bebeğim de iki aylıkken her bezini açtığımda kaka yapmış olurdu iki saate bir bazen de bir saat arayla değiştiriyorum altını ve doktor normal olduğunu söylemişti. Kan vs olmadığı sürece yada bebeğinde halsizlik aşırı husuzrsuzluk olmadığı sürece normal ama tabi yine aklın takılıyorsa doktordan bilgi Alman daha doğru olur sonuçta bizler başımıza gelenlerle size yol gösteririz lakin her bebek farklı unutmamak gerek 🥰