Annecebebek7 Merhabalar🌸 oğlum 2ay 9günlük 2gün önce kontrolde kilosu 5800gr normal yani 👶🏻Sadece anne sütü içiyor Ama günde kaka sayısı 7-8i buluyor bizimle aynı sorunu yaşayan varmı ? Veya bu durum ne zaman bitecek atlatan varmı?
ErkekkAnnesii Annecebebek7 kakasında mukus varsa doktora götürün alerji belirtisidir mukus bundan dolayıda çok yapıyor olabilir oğlumda kaka yapamıyor bende yapsa diye dua ediyorum 6.5 aylık hayat işte 🤦
Zehrabaysan Annecebebek7 benim öyleydi kakada mukus vardı ama.İdrar da ve dışkıda enfeksiyon görüldü😒
Annecebebek7 Synmannesi ebe normal dedi cevremdeki annelerde 3.ayına kadar 10u bile bulur diyorlar sürekli birde ben yarım saatte bir emziriyoruö cokmu veriyorum diyede düşünüyorum bilemedim buraya sormak istedim 🤷♀️
Koalina Annecebebek7 Alerji belirtisi olabilir canım çünkü benim kızımda günde 10 lere falan yapıyordu tabi sonra kan geldi ama mukusta bi alerji belirtisi doktora git bi canım
Synmannesi Annecebebek7 anladım canım bizim doktorda dolu dolu yaparsa 6-7 kere getirin demişti tabi siz bilirsiniz
Serpilannne Bizimki 2 aylik gunde 3 kere ancak. Zorlaniyo saatlerce yapamiyor. Sadece anne sutu bizimkide
Annecebebek7 Serpilannne yapsa bi sorun yapmasa bi sorun 🤷♀️1-2hafta kadar daha devam ederse uzman dr götürücem bende
Yeliz2019 Bu dönemde 10 güne kadar yapmaması yada günde 10 kere yapması normal demişti doktorumuz tabi yinede doktorunuza sorabilirsiniz ☺️