baybmom ne güzel dediniz sevseydi sallardım diye … ağlatmak çok yanlış geliyor bana da zaten kimi bi yere koysanız tek başına ağlamaktan yorulur uyur . Uyumasına uyur ama hani o doğumdan beri yaptığımız ten teması güvenli bağlanma olayını bence çöpe atıyoruz bunu yaparak . Çocuk bilinçaltında beni bıraktı gitti diye kodlar bunu . Ben ilk okulda iken annem çalışıyordu bi gün toplantıda geldi okula gitmesin diye ağladım sınıfa git sen beklerim dedi mecbur işe geri döndü tabiki ben çıkınca onu göremedim diye o kadar çok ağladım ki hala her olayda onu anlatır dururum içimde bi yerde kaldı bu benim bebekler de çok akıllı aynı şeyleri hissettiklerine eminim