Esra_61 Nesrinimsii karaca mi aman uzak dur bende vardi evlendikten 3 ay sonra dibimde patladı 😲bi daha evime karaca hicbisey sokmam en iyisi eski tip düdüklü
Olric11 Nesrinimsii iki yıllık evliliğim iki yıldır setimde vardı karaca cesaret edemedim annem sayesinde alıştım eski düdüklüler gibi sesli değilmiş karaca derim
Teokusannesi Fissler kullanıyorum ben aşırı memnunum hem çok hızlı 10 dakikada eti lime lime yapıyor hem de patlama riski yok bu düdüklüde sadece fiyatı çok artmış
2kedi1kizanne Nesrinimsii ben de sizin gibi korkuyorum ama çalıştığım için de pratik oluyor. karacanın setiyle birlikte düdüklüsünü kullanıyordum patlamak üzereyken son anda fark ettik Allah korudu. Patlayan arkadaşlarım da oldu asla önermiyorum. Şu an Kuhn Rikkon kullanıyorum ondan çok memnunum.
HonKiPonKiDoNiNo Nesrinimsii Ben karaca kullaniyorum cok memnunum, ilk 1 sene korkudan kullanmadim ama yersizmis yani 🙂 Elim,kolum herseyim oldu artik