Bir fikri olan var mı ya? Kendimi çok kötü hissediyorum. 54 ile Hamile kaldım. 78 kiloydum doğuma girdiğimde. Doğumla 10 kilom gitti. 68nden 62 ye düştüm ama eski kiloma dönmek istiyorum. Olmuyor bir türlü. Hele o göbek nasıl sinirlerimi bozuyor. Sanki ikinciye Hamile gibi hissediyorum. Morelim bozuluyor. Eşim bazen popon büyümüş gibi, diyor. Tamam gıcıklığına söylemiyor biliyorum ama içime dert oluyor. Bu konuda deneyimli olanlar var mı?