minnosunannesi06 YeldaKuzey evet bizde çok hissettik allah beterinden korusum çocuğu emziriyordum bende o bile korktu emerken 😥😥
Asenana YeldaKuzey Allah yardımcınız olsun dua edin sakin olmaya çalışın ufak bi çanta hazirlayin çıkmanız gerekirse bebeğe lazım olacak şeyler falan. Hava çok soğuk battaniye falan koyun tedbir amacli😔
Angel01 YeldaKuzey Depremden sonra öğrendik deprem olmuş bizim ev 4.katta hiçbirşey hissetmedik avize bile sallanmadı.İncesuda oturuyorum.