Elmalipankek 7 aylık ise bizimki kadar hareket etmez biz iki kişi taşıyamadık çocuğu öyle güçlü iktiriyorki boğazımızdan falan nereye gelirse nefesimiz kesilecek gibi olduk, ne maske kaldı yüzümüzde, çizdi yüzümüzü falan… bırakın beni diye! Sizinki de çırpınır ama daha az olur inşallah. Emar merkezinden çıkarken çalışanlar öyle diyorlardı çünkü uyanırken hep böyle oluyor çocuklar diye…
Yaşayacakları/ yaşadıkları son sıkıntı olsun inşallah Allahım güzel günler göstersin hepsine inşallahh💛🙏🏻