Şimdi hastaneden geldik mide bağırsak ciddi şekilde gaz dolmuş alerjik reaksiyon göstermiş balık ilk defa da vermedim ama bilmiyorum tabi alerji bu 39 kere ver bişi olmaz 40 da alerjisi oluşabilir lavman yaptılar kaka ve gaz çıkınca eve geldik çok az kustu mide bulantısı şurubu verdi şimdi iyi çok şükür uyuyor ben nöbetteyim herkese teşekkürler 🙏🏻