Hilal12347667 smaktroll hiç zorlanmıyorum bir kere kalktıktan sonra ha odasına gitmişim ha beşikten almışım çok farketmiyor ☺️
smaktroll Deha_Uygar inşlh canım bence ne zaman sütten kesersek uyku bölünmeleri azalır o zaman rahatlarız diye düşünüyorum ben tam ayırdım derken diş sıkıntısı çıktı resmen hiç uyumuyoruz geceleri sürekli ağlıyor emmek bile istemiyor yavrum