Sseda05 canım 3 ana3ara öğün yemeye çalış zor gelebilir ama kilo almak ve emzirmek için ekrta kalori alman gerekiyor zaten . Ben olsam evde kek börek yaparım sürekli olur ve sürekli yerim . Emzirdiğin sürece kilo vereceksin birde tam beslenemiyorsan durduramazsın , her emzirmeden sonra birşeyler yemeye içmeye çalış geceleri bile . Benim böyle bir sıkıntım yok ama geceleri bile emzirdikten sonra birseyler yiyip içiyorum