Herkese merhaba bu eğitimi satın almış birisi olarak yazıyorum. Her anne aynı sabıra sahip değildir. Her çocuk çevremizdekilerin çocukları gibi uysal ve uykucu değildir. 2 çocuğuma da uyku eğitimi verdim ve iyi ki vermişim. Çocuklarım uyku saatleri geldiğinde uyumaları gerektiğini bilen ve en önemlisi benim desteğim olmadan kendi kendine uyuyabilen çocuklar👁️🗨️. Eğitim vermeden önce oğlumda da kızımda da bitmiş durumdaydım. Ne eşime,ne evime , ne de kızıma zaman ayırabiliyordum. Sürekli mızmız,ağlayan ve sadece benimle susan bir oğlum var idi… Ne zaman ki uykular düzene girdi gülmeye başladı, mızmız lık bitti, yemek yemesi bile değişti. Çünkü her şey uykuyla bağlantılı. Uyku saatinde uyumayan çocuk anneyi ve dolayısıyla tüm ev halkını etkiler. Düşünmeyin bile hemen verin bu eğitimi ağlamalar da bitecek, iştah da artacak ve en önemlisi sizin özgürce birşeyler yapabileceğiniz zamanlar olacak.