Ece06 Benimoykum bu durum uyku rutini oluşturma bebeğe illaki uyku eğitimi vermek şart değil .. belli bi uyku düzeni oluşturmuşsunuz o şekilde destekle uyutuyorsunuz bunlar alt kısımlarda ki yazışmalara göz atarsanız bizlerde de mevcut benim kastım illa ağlayacak diye bir durum söz konusu değil insanlar uyku eğitimi denilince ağlama çığlık çığlığa bebeği yapayalnız bir odada bırakmak diye nitelendiriyor fakat böyle bi durum zaten yok benim amacım desteksiz sağlamak
Benimoykum Ece06 herkes ister desteksiz uyusun ama henüz çok küçükler 😊Hiçbir anne de bebeğini zAten ağlatmak istemez ben inanmıyorum uyku eğitimine uyuyan bebek uyur uyumayan uyumaz işte geçirdiği güne bağlı bence bazen ben bile uykum olunca dalamıyorum uykuya 😊Bende araştırmıştım biraz büyük bir çoğunluğu yatır uyuduğunda tekrar yatağından kaldır tekrar yatır falan iyice mal et bebeği diyorlar resmen
Minikbalinannesi Pinara çocuğa işkence ediyosunuz adına da uyku eğitimi diyosunuz harika bir şey böyle devam edin belki ağlamaktan ölür diye mi bekliyosunuz anlamış değilim
Pinara Minikbalinannesi isterseniz okuyun yazdıklarımı- sonra hakaret edin!!! allahım ya! Devam etmiyorum zaten!!!
Ece06 KumsalNesra 7 aylıkmış bebeğiniz şöyle yapabilirsin aslında muhtemelen gün içinde 2 uyku yapması gerekiyor bi de son şekerleme uykusu var 15 dk ya da yarım saat fakat yarım saati geçmemesi gerekiyor son uykusu yani son uykusu dediğim 16.00 san sonra dalacağı uyku .... bi de gündüzleri oyun oynayıp aktivitede bulunduğu odada uyutmayın derim kendi odasında uyuyorsa karartın ya da yatak odanızda uyuyorsa oraya geçiş yapıp oranın da gün ışığını kesmeye çalışın hafifletin böyle olunca bebeğe ister istemez uyku sinyali gidiyor ...
Ece06 Pinara anne sütüyle zaten uykuya da geçiyor benimki de şu an da öyle siz sadece ilk uygulamanızda biraz kötü olmuşsunuz onu da zaten bırakmışsınız o Durumu bırakmanız iyi olmuş .... her eğitimi veren uyku koçlarının gidişat yolu çok farklı gerçekten o kadarına sabır zor dayanır sonuçta bebek bize ihtiyaçları var her şekilde o kadar ağlatmak biraz benden çok uzak bi durum o yüzden eledim Ahu hanımı 👍
Minikbalinannesi Pinara senin tüm yazdıklarını okuyacak kadar vaktim yok canım benim ben yazdığına cevabımı verdim geçtim ister et istet etme beni ilgilendirmiyor
Pinara Prs haklısınız ben zaten ertesi sabah bıraktım uygulamayı. O 1x bana yetti ben daha fazla dayanamazdım. Sonra araştırdım ve kesinlikle devam etmemek kararı aldım. Yani 1x de kaldı çok şükür!! Buna ben dayanamam ve kıyamazdım dha fazla
Pinara Ugggg hemde ne kadar çok acımasız 😢😢 1x de kaldı zaten. Bu yöntemin nasıl zararsız olduğunu söyleyebilyor ahu tükel hanım çok merak ediyorum. ruh sağlığına iyi gelemez kuzunun...
Muhteriz Çok merak ediyorum iki saat bir bebek nasıl ağlar ve sonrasında uyur benim kızım ağlamaya başladıktan 5 dk sonra eğer almazsam nefessiz kalacak şekilde ağlıyor kıprlımızı oluyor yanı onu nasıl 1-2 saat ağlarken izleyebiliyor anneler hayretler içindeyim galiba bir tek benim çocuğum ağlarken korkutuyor beni çünkü dayanamıyorum
HungryWolf Insta dan Uzman Pedagog Rümeysa Demirörs tavsiye ederim cok mantikli ve guzel seyler paylasiyor bu egitim adi altinda yapilanlara ve bebeklerin cocuklarin gelisimi hakkinda cok faydali seyler paylasiyor. 👍
KumsalNesra Ece06 onları yapıyorum,ama ayağımda sallıyorum bıraktğmda pat açılıyo gözler,emerken uyuyo mesela tam koycam yerine uyanıyor,gündüz çözemedim bu işi bi türlü🤷♀️
HtcBelis Partk Ben zaten ortalama olarak bi örnek verdim. Illa hepsi 2 yaşında düzelecek değil. Ayrıca ben çocuğu istediği kadar sallayın yazmadım ki tabiki bi düzen oluşturulması gerek ama saatlerce ağlatıp perişan etmeden o çocuklar nasıl uyuyor sanıyorsunuz ağlamaktan yorulup artık annem gelmeyecek diye ümidi kesip uyuyor. Mesela benim kızım hep besiginde yada kucağımda piss piss yapıp uyurdu memlekete gitmistim kayinvalidem ayağına alıştırdı kızımı. Evime geldigimde yavas yavas kestim. Önce birkac gün salladım sonra keyfinin iyi olduğu anlarda besiginde uyuttum keyfi yok mu cok mu ağladı ayağıma aldım yavaş yavaş unutturdum simdi yine beşiğinde uyuyor. Besiginde de sallayarak uyuyor ama normalde dalana kadar salliyorsam son zamanlarda keyfi oldugunda hafif mayışınca bırakıyorum uyursa ne alâ uyumazsa kendi kendine oynarsa da ne alâ ama ağlarsa biraz daha sallıyorum. Emziğe bağımlıydı. Gece gündüz isterdi ağzında. Yine keyfi iyi olduğu anlarda ağzından aldım oynattim unutturdum artik sadece uykuya gecerken aliyo uyuyunca atiyo. Herseyi böyle kademeli olarak alıştırıyorum. Demek istediğim çaresiz bırakıp uyutulmamalı bi kere 5 6 7 aylık bebekler henüz güven duygusu bile tamamlanmamış oluyo geliyorum demekten anlamaz ben yanındayım demekten anlamaz en azından bunları anlayana kadar beklenmeli. Onlar bize muhtaç..