Cilginmomy evet sordum her sezeryan sonrası genelde oluyor dedi cok agrın oldugunda agrı kesici parol al dedi ayrıca ameliyathane soguk oluyor uyuşuk oldugunzdan anlamıyorsunuz ama ameliyathanenin sogugu zaten sizi böyle yapıyor sıcak tutun kendinizi düzelecektir dedi kırkımz cıktıktan sonra siddetli agrım kalmadı zaten ama 4 ay ara ara oldu yani