Eslembaby-Cennetmomy bana hastanede hemşire hiç duymadınız mı çevrenizden sezeryan sonrası kalan ağrılar diye bu ağrılar özellikle bel ağrısı uzun bı sure sizinle hanımefendi dedi canım 5 aylık olacağız hala ağrılarım var özellikle sert bir yerde yatınca koltuk vs çok artıyor ve hırsını almayınca derler bizde (zamanı gelmeyince kendiliğinden ) geçmiyor