Yagizim2020 TiniminiKayra ne güzel yapmışsınız ben de 3 aylıkken götürdüm sonra korktum erteledim suan pişmanım. Biz geleneksel dikişli yöntem istedik bakalım inşallah iyi olur
TiniminiKayra Yagizim2020 bnde korkt canim ama cok rahat gecti bu yontemle bi arastir istersen bunda enfeksiyom riski fln yok iyilesmesi daha kisa sürüyor