Aysgl1 evet biz doğumdan beri sadece aşı için dışarı çıkıyoruz eve gelen giden yok çok zorlu oluyor anne olarak her anına koşmaya yetmeye çalışıyorum ama dede babaanne istet istemez engel oluyor tv izlemesine razı oluyor inşallah atlatırız erkek bebek geç konuşur geç yürür lafına güvenerek suan biraz rahatlamaya çalışıyorum elimden geldiğince hiç tv açmıyorum