Medihamesut pandemi döneminde çocuklar eve kapandı park yok , oyun oynayabileceği yaşıt arkadaşı yok onlar da haklı evde Sadece oyun oynamakla vakit geçmez biz de bi yere kadar yetebiliyoruz 😔 benim bebeğimde 17 aylık çizgifilme pek ilgisi yok ama gün içinde 1 saat kadar youtube dan çocuk şarkıları açıyorum (Ali babanın çiftliği, kukuli gibi ) onları çok seviyor hem hareketlerini de yapıyo gelişimine iyi geliyor(aşırıya kaçmadığımız sürece) siz de çizgifilm yerine çocuk şarkılarını açın giderek de saatini azaltın eminim fayda edecektir . Ayrıca ben 3 sene otizmli çocuklarla çalıştım genetik te olabiliyor ailenizde var mı? Ve üzülmeyin otizm tanısı 3 yasında anlaşılıyor 1 yasında göz temasını az kurması ya da çok az konuşması otizm demek değil tabikide