Armesss bende çok üzülüyordum kilo almamasına fakat alerjik bebeklerin hepsi böyle alerjisi toparladıkca alıyorlar 3 ve 4. Ayda 100 gram bile almamıştık mamalar takviye yapiyor gerçekten doğru mamayı bulunca birde hareketli olup olmamasına da bakiyor doktorlar oğlum dakika yerinde durmuyor doğal olarak az kilo alıyor 🤷 önemli olan alamadığı bütün vitaminleri mamayla almasını sağlamak.