Mavismila AslanAtaMoms kız ben 24 yaşındayım tadına bakıyım dedim resmen kusacaktım bu minicikler Nasıl yesin gariplerim yaaaa
AslanAtaMoms Mavismila Canım biz bugün 4.ay aşılarını olacagız rota aşısı da var süt alerjisini tetikler diye duydum grupta ilkini yaptırmıştım 2.ayda böyle bir problem yoktu oglumda.Sen yaptırdın mı
Armesss Mavismila aslında sütüm var ama emmiyor sağıp veriyorum kaşıkla ama öyle içmiyor meme reddi doktor kilo alımı az olunca mama başlayalım dedi kararsız kaldım 🤦♀️
HeartShapedGlasses MeteveAnnesi-59 rapor çıkartmak uzun sürüyor mu çocuk doktoru hemen verebilir mi raporu. Birde eczaneye sürekli gitmektense bir gittiğimde birkaç kutu alabilir miyim rapor ve reçete ile?
Happydef HeartShapedGlasses reçete çıkarır gibi hemen veriliyor rapor. Kac kutu yazdıysa doktor o kadar veriyolar. Örn. Bize 10 yazmış hepsini aldik
MeteveAnnesi-59 HeartShapedGlasses evet aylık alıyorsunuz zaten bizim 12 kutu rapour bizim çok kolay oldu kilo almiyordu gelişim geriliği olmaması icin hemen başladık gittiğiniz doktor önemli
Armesss AslanAtaMoms ben yaptırdım üç hafta boyunca ıkındı durdu yavrum memeye gelmedi yay gibi geriliyordu ikincisi yapıp yapmama konusunda bende kararsızım
Mavismila AslanAtaMoms ben de ikinci ay aşısını yaptım bizim doktorumuz yapma süt alerjisi olan bebeklere önermiyorum dedi ben de yaptırmadım
Balsevgi AslanAtaMoms bize alerji drmuz yaptırmayın dedi. Zaten bizim alerjimiz rota aşısının ilk dozundan sonra çıktı
Omero21 AslanAtaMoms benim Dr um alerji geçmeden rota alışı yaparsak bağırsaklarını kanatırız dedi mecburi değil gerekli bir aşı zaten
AslanAtaMoms Armesss Doktorumuz da sıkıntı olmaz diyor çok kararsızım zaten kakası çok kötü süt alerjisinden şüpheleniyoruz
milasmommy HeartShapedGlasses Mavismila Merhaba evet önce doktorunuz numune verecek ama kilo alımınıda takip etmek amaçlı asıl konu. Eğer mama işe yaramazsa başka bir mama işe değişir. Her ay yenilenir gitmenize gerek kalmaz. Bizde aptamil kullanıyoruz ve resmen zehirdi ilk zamanlarımız çok kötüydü 20 cc zor içiyordu ama sabaha kadarda kusuyordu vs. Organik pekmezlerle tatlandırdım ve alıştıktan sonra pekmezi azalttım 1.5 ay sonra tamamen kestim şuan pekmezsiz şekilde müptalası gibi mama içiyor
MeteveAnnesi-59 Armesss merhaba evolvia kullaniyoruz günde sadece 3 kere veriyorum onun dışında emziriyorum ek gidaya da başladık biz 7 aylığız şimdi evet kilo alımı geçen ay normaldi bu ay henüz kontrole gidemedik.. sizinde mi kilo sorununuz var 😔
Ozgeruya HeartShapedGlasses benim kizimda onu kullaniyor yeni basladik bizimki kabul etmedi biberonada alışık degil ben vanilya surubu damlatiyorum kaşıkla veriyorum 1 ölcek gunde 3 kere daha sonra doktorumuz rapor cikarcak