kupseker ozge3747 bebeğim içmeyi öğrendikten sonra damlatma yapmaz değil mi. Yarın almayı düşünüyorum boşuna okadar para vermek istemiyorum
ozge3747 kupseker Hayır sürekli damlatma yapıyor ters çevirdiğinizde ama bebek büyüdükçe su içmeyi öğrendiği için oyun yapmıyor sadece su içip bırakıyor ve yutkunmayı öğrendiği için de boğazına kaçmıyor ilk başlarda su fazla geldiği için boğazına kaçıyor
ozge3747 kupseker Aventin ucu delik değil çizik gibi bu yüzden fazla su geliyor bebek ilk başlarda o suyu yutmakta zorlanabilir ama 7-8 ayda çok rahat su içti benim kızım onunla. Tabi bebeğe göre değişebilir ona bir şey diyemem