kupseker avent pipetli 🥰 ama 7. Ayda kullanabilir mi bilmiyorum. Biz 10. Ayda aldık
Bir de chicco alıştırma bardağı var. Onu da hala kullanıyoruz. Biberon tutmadı, alıştırma bardağı ile mama içiyor kızım. Ondan da çok memnunum. Başlangıç için alıştırma bardağı bakabilirsiniz