Momkids Yok sıkıntı yok eleştirmedim Zaten ama 8 ay çok küçük değil artık o ayda tadımlar bitip öğün alışkanlığı başlaması gerekiyor. Ana öğün anne sütü ama yine de ek gıda öncesi karnını anne sütüyle doyurmamalı. Kahvaltıdan önce en az bir, bir buçuk saat bir şey yememiş olmalı, bütün öğünler için geçerli bu. Siz ek gıdayı istediği ve yediği kadar verip ondan sonra anne sütü vermelisiniz.