Momkids Kızlar 7 gibi uyanıyor oğlum kalkıyoruz beraber ama ben 11 e kadar falan kahvaltı yapmıyorum o zamana kadar emziriyorum bebeğimi 11 de benimle kahvaltı yapıyor geç mi olur onun için acaba sadece emmesi yeterli midir
Prensesannesii34_ Momkids 7 aylıkmış tabi kahvaltı anne sütü olmalı hala ara öğün olarak ek gıda verilmeli saati iyi bence
Prensannesiyimm Momkids bende o civarda kahvaltı yaptırıyorum sabah 6,5 7 kalkıyor o zamana kadar 1 kere mama içiyor
Momkids Prensannesiyimm teşekkür ederim canım evet 8 aylık olucak yarın unuttum yazmayı:) ya aç kalıyormuş gibi hissediyorum artık sanki sütüm doyurmuyor gibi niye bilmiyorum
Prensannesiyimm Momkids ana besin aane sütü yada mama ama endişelenme büyüdükleri için 4 5 saatte besleniyorlar korkma doyuyor dur annesi
Larinaz Momkids oğlunuz için geç değil ama emziren bi anne için o saat geç bnce cnk baya erken kalkıyormussunuz
Momkids ozge3747 emziriyorum diye tabiki yoksa o saate bırakmam da yine içim rahat etmedi süt yeter mi diye
duyguluu Momkids bencede 11 cok gec canim ben azda yese 7 de uyanir anne sutu alir sonra 9 da kahvalti veririm
Momkids Prensannesiyimm bende öyle düşündüğüm için benimle kahvaltı yaptırıyorum ama kimi de farklı diyor beynimi yaktılar 😁
ozge3747 Momkids Bebeğiniz kaç aylık? Sadece karnı doyması önemli değil, çocuğun öğün kültürüne alışması kahvaltı öğününü bilmesi gerekiyor.
Prensannesiyimm Momkids sen annesisin canım evladın için neyin iyi neyin kötü olduğunu en iyi sen bilirsin o yüzden sen nasıl rahat ediyorsan çocuğun nasıl mutluysa öyle yap benim çocuğum bu şekilde daha rahat bir düzene soktum ve o şekil devam ediyorum sen de öyle yapmalısın bence