Damys daha dün bununla ilgili bir şey gördüm sonradan da çıkabiliyormuş. Biz 1 aylıkken şüphelendik bütün bu belirtiler vardı. Rota aşısından sonra kakada kan başladı. Ama mesela ek gıdaya kadar hiç çıkmayan ek gıdada ortaya çıkan alerjiler de oluyormuş. Yani burada iş bizlere düşüyor biraz da takip etmek gerekiyor. Alerji yapan besine çok fazla maruz kaldıklarında ilerliyor ve ortaya çıkıyor çünkü bağırsaklar tolere edemiyormuş.