Zehrabaysan sağlık ocağınız uyuyan anne düşmanıymış herhalde. 😁Doktorum 3 aylıkken 6-7 saat, 4 aylıkken 8-9 saat, 5 aylıkken 10-11 saat, 6 aydan sonra gece beslenmesi kesilebilir en geç 9. Ayda kesilmeli diye liste vermişti. Ben kesmek istemedim, 1 kez rüya öğünü yaptığımız için, 1 yaşında mutlaka kesmem konusunda olumsuzluklarını anlatarak uyardı.