[silindi] Kızlar ben sağım yaparak anne sütü veriyorum bebeğim 4 aylık ,gece sağıma kalktığımda bebeğimede 4 saatte bir süt içiriyorum uykusunda,sizce bu yanlışmı ?
esra89 [silindi] biz 3 aylıktan sonra kaldırmayı bıraktık doktor tavsiyesi ile 4aylıkken ya bir kere uyanırdı yada deliksiz uyurdu şimdi 5aylık yine aynı şekil devam ediyor acıkınca uyanır doktorumuz siz nasıl uyandırılmayı sevmezseniz o da artık sevmez elleme demişti 😀
Seda1208 [silindi] ben saat 1 fe emzirip uyumuştum az önce kalktı işte emdi tekrar uyudu ona bırakıyorum o ne zaman kalkarsa artık 3 aylık bu arada
gizemito [silindi] Benim bebeğim 3 aylık oldu. Doktorum ta 2 aylıkken 8 saat aç kalabilir demişti. Yani şimdi ben o ne zaman acıkırsa veriyorum. Mızıldanmaya başlıyor zaten anlıyorum. Bu gece mesela 23:00 de yattı 04:00 gibi doyurdum. Tamamiyle ona bırakıyorum artık.
irva [silindi] Benim 2 aylık ne zaman acıkırsa o zaman veriyorum artık.Doktorum uyandırmana gerek yok daha demişti.Zaten acıkınca kendi uyanıyor.
Mehtap44 Mehtap44 benimki 3 aylık da 8 -9 saat aralıksız uyuyo. Bazen yedirmiyorum zor uyuyo zaten uyandırmak istemiyorum
esra89 Mehtap44 10 da yatıyor gece uykusuna sabah 6ya kadar uyuyor genelde ve emip tekrar uyuyakalıyor 9gibi kalkıyor güne başlıyoruz 11-12 gibi tekrar uyuyor 1 saat filan 2 saat uyanık kalıp tekrar uyuyor bu şekilde devam ediyoruz gün içinde bu arada kilosuda gayet iyi 4 aylıkken 7800 dü şimdi 5aylık 8.5kilo 😊
Baharkokulum Mehtap44 bizde de aynı şey var. 8 buçuk saat uyuyor bazen 9 oluyor. Bende kaldırmıyorum..benim ki de 2 gün sonra tam 3 aylık olacak. 🤗
Mysunshines17 [silindi] Ben 6 ay 24 günlük hala gece iki kere beslerim,kilosu iyide bebeğinizin doktorunuz ile görüşüp sormalısınız gece kaç besleme yapılmali diye
Melikekutlu Gece beslenmesi bebeğin kilosuna göre yapılıyor eğer iyi bi kiloya sahipse 4 5 saat uyusun âma kilo alımı az ise 3 saatte bir mtlaka beslemeni önerirm
Mehtap44 Baharkokulum bende aynı işte ama bazıları çok fazla hani uyandırın diyo bazıları uyandırmayın diyo bilemedim ki