Kızlar burda yazılanları okudum iyice kafam karıstı demir konusunda saglık ocagından vegaferon verdiler doktora sordum ferrum önerirdim ama artık ülkemize gelmiyor gibi bişey dedi hemşirenin verdiğini araştırdı kullan bi süte takip edelim dedi bi yan etkisi olursa haber ver dedi ama arayamadım doktoru pazartesi ye kaldı ben bu ilacı verdigim günden beri çocuğum benim degil sanki ne uyku kaldı ne yeme ne içme çişi yemyesil kötü kokulu gazıda kokuyor sürekli gazlı aglıyor huysuz hiç durmuyor kafayı yemek üzereyim artık ilaçtan olduğunu düşünmemiştim ama uzun uzun düşününce birtek o yüzden olabilecegini anladım sizler ne kullanıyorsunuz kabız gaz yapmayan yan etkisi olmayan sidefer gördüm ama oda yapıyormus ondanda vazgectim kafam allak bullak oldu iyice pamuk bebeğimi geri istiyorum 🙏🏻