RNmom20 ahaa😂 olsun uyurken bol bol hasret gider. Bizimki seviyor sarılmayı babası işten geldiğindede aynı hareketi yapıyor bir kaç saniye omuza koyuyor kafayı. Hatta bazen kayınvalideme çıkarıyorum orda uyuya kalıyo ben aşaya iniyorum işimi yapmaya uyandığında çıkıyorum almaya direk ellerini açıyo kucağıma alıyorum ağzını açıyo ve yanağıma dayıyo birkaç saniye öyle duruyo. Öpüyor diyorum 6 aylık çocuk öpermiymiş hiç diyip dalga geçiyolar benle😂😂 ama öpüyor işte görünen köy kılavuz istemez 😂