7 aylık oğlum 3 gündür beni görünce yumruklarını sıkıp ıkınarak çığlık atıyo..ben yokken de melek.. kucağıma almamı istiyo desem alıyorum.. hoplat zıplat full aksiyon ama durunca yine yumruklar sıkılıp sinir olmak.. ve bunu sadece bana yapıyo.. anlamıyorum neden.. bu böyle huy olcak diye korkuyorum.. nasıl tepki vermek lazım onuda bilmiyorum.. bunu yapınca kucağıma alıp oynarsak alışkanlık yapabilir mi? Tepkisiz kaldığımda iş ağlamaya kadar gidiyo.. bunu alışkanlık yapabilir mi.. valla anamdan emdiğim süt burnumdan geldi.. sürekli ıkınma sürekli çığlık.. beynim patladı.. kollarım ağrıyo hoplat zıplat sürekli.. bunu yaşayan çözüme kavuşturan varmı.. 🙏🙏🙏