ikizlerinannesi2985 Xyz1234 ben daha yeni adet oldum. 2,5 ay oldu doğum yapalı. Çook fazla kanamam oldu😬
Yasemnyusra 4 ay 10 günlük kızım bende daha hiç olmadim insan tereddüte düşmüyor değil böyle olunca da olsak en azından biliyoruz emzirirken normalmiş olmaması 1 yıla kadar
Eta21 Xyz1234 bende lohusalıktan 15 gün sonea adet oldm kanamam vardı bir pedi dolduracak kadar yani normal 7 gün sürdü
Akin17 1prensAnnesii doktora gittim ben 1 yaşındayken bebeğim emzirdiğini sürece adet olmayabilirsin dedi ve şuan 14 aylık hala olmadım