Gamze9392 Ben de ilgiliyim ama ayni durumdayim annemi daha cok seviyor gibi ustelik emziriyorum ben ben de napacagimi bilemiyorum
Sibel8Duru Esennmila benim kızım da öyleydi akşama kadar başkasıyla kalsa umrunda olmuyordu sanki çok üzülüyordum 10. Aydan sonra değişti tamamen😊 başkalarıyla vakit geçiriyor yine ama ben varsam başkasına bakmaz