Esennmila Bebeğim 9 aylık bana hiç düşkün değil kime bıraksam beni asla aramiyor ben cagırıyorum bana gelmiyor anneme gidiyor arkasından aglıyor bile ama bana hiç böyle şeyler yapmiyor cok üzülüyorum nedenini bilen biri var mıdır 🥺🥺
bossbabysmom Esennmila benm bebegim de kaynatama oyle yapiyor 😁 o cok gezdirdigi konustugu icn ina cok duskun senin de annen eger cok ilgileniyorsa gezdirip oynuyorsa o yuzden olabilir
AylaM46 Esennmila benim kızım yanından gecsem ağlardı öyle düşün o kadar uzaktı bana şu an 18 aylık bensiz asla durmaz merak etme zamanla tanıyor seviyor vazgeçilmezi oluyorsun🥰
UmayNil Esennmila tabiki de seviyor tanıyor. Ama her ilgilenenin sevenin arkasından ağlayadabilir normal yani
Esennmila bossbabysmom evet oynuyor sürekli ilgileniyor ben evde hem ev işi hem oyun pek yetişemiyorum ama beni tanımıyor asla emziremedim de hiç ondan mı acba
bossbabysmom Esennmila hayir canm tabiki de seni taniyor. Ben emzirdigim halde bana gelmiyor dusun glhele kaynatamn elindeyse ben alirsam feryat figan ama iste her istedigini yaptigi icin onu istiyor ben de her istedigni hemen elde edemeyecgini ogretmk icin herseyi yapmiyorum.. ama sen annesisin vakit gectikce sana daha duskun olacak merak etme
Miniko122 6 aydan itibaren bebeğimi bırakmak zorunda kaldım 8 5 çalışıyorum bebegim 10 da uyuyor asla beni unutmadı asla anneme yanş bakan kişi beni değişmez . Sen öyle zannediyorsun asla senin kokunu bile kimseye değişmez
Esennmila Miniko122 ben hiç emziremedim annemle birliktw baktik doğduğunda 20 gün sonra tek baktım ama emziremediğim için kokumu mu bilmiyor ben iyi annelik yapamiyormuyum bilmiyorum
Lidya-t Seni niye tanımasın sevmesin. Her gün seninle başkasına gitmesi çok normal değil mi. Ne güzel herkeste durabilsin sana bağlı olmasın işte. Benbek bu ya sevmemeyi ne bilsin. Bir kaç ay sonra da paçamdan ayrılmıyor tuvalete bile gidemiyorum diyorsunuz
Esennmila Lidya-t ben tabiki de bana aşırı bağlı olsun baskasına gitmesin demiyorum ama ayrıcalıklı oldugumu annesi oldugumu fark ettirsin istiyorum benim değil annemin arkasından aglıyor? Sizde yaşasaydınız bu durumu nasıl hissederdiniz
Esennmila bossbabysmom hiç üzülmüyomusunuz size gelmediği için agladıgı için bana cok dokunuyor ben emziremedim birde kokumu almadi herhalde bilmiyorum cok taktım kafama
bossbabysmom Esennmila üzülüyordum ya bir keresinde odama çıkıp ağladım 🤭 ama.bir gun bir arkadaşmla karşılaştm bebeği vardı yanında kimseye gitmiyor görsen nasl ağlıyor annesni 1 dakka ayırmıyor yanindan dedm zor olmuyor mu olmaz mı dedi banyo dahil yapamıyorum cok zorluyor hic bir yere gidemiyorm eşimi bile unuttum.. oysa benm bebeğim herksle cok uyumlu herkese gider oyunlar oynar ben 1 2 saatligine brakirim kayinvalidemlere eşimle bazen arkadşlrmla kahve icmeye giderm hic sorun yapmaz. Sizce daha iyi degil mi? 😊
Htckync Ooh ne güzel 😂 benimki 5 yaşına girecek hala yapışık geziyoruz insan görse ağlar hala kimseyle konuşmaz üstüme atlar wc ye duşa bile birlikte giriyoruz öööğğ geldi artık 🤣🤣🤣🤣
happyteacher Ben de öyle hissediyorum 😔 evdeyken değil de kalabalıkta beni hiç takmıyor herkese güler bana nadir güler. Çok üzülüyorum. Beni tanımıyor diye bir ayrıcalığımın olmasını istiyorum
bossbabysmom Esennmila bende yaşamadm doğduğundan beridir hic benm icin ağladiğıni bilmem.. ama bence kafanıza takmayın annesi sizsinz sonuçta tabiki sizin ayricaliginz var ilerleyen zamanlrda daha da cok olacak daha da iyi taniyacak sizi rahat olun bence 🌸