Doğdu doğalı prima premium kullanıyoruz. Sadece arada yurtdışındayken indirimden bez almıştık pampers 3 numara. 3 numaradayken onu kullandık fakat premium gibi asla değil. Aktif bebekti pampers olan, çok kötü bir kokusu var bir çişle bile bez leş gibi kokmaya başlıyor. Aynı sorunu tr deki prima aktif bebekte de gördüm 1 paket almıştık. Premium care olandan aşırı memnunuz gece yatmadan değiştiriyorum sabaha kadar tek bez ne kokuyor ne sızdırıyor. Hiç pişik sorunu yaşamadık. Ve özellikle gece taktığım bezini bir hafta boyunca sabah aldığımda hep elledim içini kupkuruydu ıslaklık hissi yok.