Cicegi_brn bir bez gurmesi olarak şunu diyebilirim ki, fiyatı bu kadar yüksek olmasa her zaman Prima tercih edilmeli.
Ne sızdırma, ne pişik, ne mantar… Hiçbir sorunu yok. Sıkmıyor, iç bariyerleri iz yapmıyor. Bezleri ince, rahatsız etmiyor.
Sleepy kalın bir bez bence ve inanılmaz iz yapıyor yani sıkıyor ama fiyat olarak iyi, içerik olarakta tabii. Beden konusuna gelince Primanın bedenlerini tam üstünde yazan kg ile alabilirsiniz. Sleepy 2 kullanıyorsanız Primada da 2 numara alın, cuk olacaktır. Sleepynin kalıpları Primaya göre daha küçük hatta.