Lina_annesi Aysenurkk hayır bende olmadı alıştı göğüslerim çünkü şuan dördüncü ayımıza doğru ilerliyoruz hiçbir sıkıntı yok südyen dahi takmam ben evde hatta
RuzgarMommys Bence kullan biraz daha Bebikler güçlü emmeye başlayınca da ucu hassaslasiyor biraz acimasin 3 ay taktim ben 1 aydir takmiyorum