Aysenurkk Merhaba. İlk günden beri gümüş kapak kullanıyorum. 33 günlük olduk, ağrım sızım olmadı ama merak ettiğim şu ne zamana kadar gümüş kapak kullanacağım? Tecrübeli olan anneler varsa fikirlerini bekliyorum
Elf-b Aysenurkk valla biz 4.ayı bitiriyoruz, ben ara ara takıyorum yani hassaslaşmaya başlıyor uçları takıyorum. Sonra nemlendiriyor o toplayınca çıkarıyorum yine
yavruhamsihafsacuk Aysenurkk ben ağrı sızı şiddetlenince 3 hafta taktım ama sürekli göğüsü uyardıkları için sütüm tazyikli oldu haşa devam ediyor bu sorun..kapağın bu sorunu da varmış acı yoksa takmayın derimm🤗
yavruhamsihafsacuk yavruhamsihafsacuk benimde 3hafta sonra iyileşmişti bence tazyikli sütle uğraşmaktansa ufaktan kendini alıştır canım 🤗
Lina_annesi Aysenurkk hayır bende olmadı alıştı göğüslerim çünkü şuan dördüncü ayımıza doğru ilerliyoruz hiçbir sıkıntı yok südyen dahi takmam ben evde hatta
Dogudabirogretmen Aysenurkk Biz de 44 günlük oldun hala kullanıyorum, göğüs uçlarım hassas olduğu için iç çamaşırıma değmesin diye kullanıyorum ben
Betulfatima Bende 2 aydır hic çıkarmadan kullanıyorum. Catlaklarim cok fazla ve gümüş kapağa ragmen iyileşmiyor . Bende mi bi hata var kapakta mi anlamadım
Nurrr890 İlk üç ay gece gündüz takmıştım çok hassasiyet ve acı vardı , şimdilerde arada hala geceleri takıyorum .bebek emmeyi öğrenince meme ucuda alışıyor pek gerek kalmıyor o zaman
Umelike Aysenurkk valla biz 7 aylık olduk ben hala takıyorum takmadıgımda uçlarında hassasiyet oluyor acıyolar daha birazcık o yuzden takıyorum ne zamana kadar takıcam bakalım
dolunay01 Aysenurkk 18 aylık ogşum nerdeyse haşa kullanıyorum 4,5 saatcıkarıyım hemen tahriş oluyor oyle dıyım