CaglaC inanın benimde öyleydisağlık ocağına gittim oradaki doktor baktı bana yanlış emzirdiğin için hep yara olmuş düzgün emzirirsen hem canın acımaz hemde iyileşir dedi ben sadece meme ucunu veriyormuşum asıl olan kahverenginin tamamını ağzına vermek doktorun dediğini yaptım hiç krem falanda kullanmadım bir iki gün sonra da çok şükür düzeldi