CaglaC ben herşeyi denedim canım gümüş kapak, ayva jeli, eczaneden alına kremler , yağlar hiç biri fayda etmedi 🤦🏼♀️ Ta ki mumsy natural diye organik bi krem var onu kullanana kadar o kadar memnunum ki her emzirmeden sonra sürüyorum ama yıkamaya gerek yok bitkisel benim kanıyordu çatlak vardı acayip çok şükür geçti☺️