Zeynaa1 Karali doktora götürün bence en azından yönlendirir yapma sebebini bulursanız daha çabuk geçiyor sikilincami yapıyor birini ozleyincemi yoksa kıskançlık falan yapınca mi
Olivki Senemmm11 bnm oglum da hep deh dıgıdık yapıyor. Bır kere gece 3de babasının ustune cıkıp deh dedı:))) ama evde sallanan atı var ılk orada ogretmştık. 15aylık
Karali bilmiyorum ki ya doktor da kötü birşey derse diye korkuyor insan. ilgilenmedigimizde yapıyor. görmezden gelirsek alışıyor baya sık yapmaya başlıyor bu sefer. ilerleyen zamanlarda aklı erince yapmaz inşallah diye umuyoruz