Yani nasıl anlatılı bilemiyorum. Kızım 16 aylık. Özellikle son bir aydır deli gbii aynı hareketi yapıyor. Kucağımıza gelip ön tarafına doğru baskı uyguluyor. Kendini sıkıp kasıyor. Nasıl adlandırılır emin değilim. Kızıyoruz uyarıyoruz ama yok. Başkalarının yanındada yapıyor napcağımızı şaşırdık. Üstüne gitmeyeyiö diyorum arttırıyor bu sefer. Kızıyorum oda çare olmuyor