ogretmenanneeee Asafbugra al benden de o kadar 9 ay olcaz 1 hafta sonra dişimiz falan yok gündüz güzel uyuyor gece çok sık uyanıyor ağlıyor sürekli yanımızda yatınca susuyor mecbur yatırıyorum bende 🤦♀️
Asafbugra ogretmenanneeee nedeni ne olabilir öyle düşünüyoruz eşimle ağrısı yok hiç bir skntisi yok neden işte
Asafbugra ogretmenanneeee o kadar stresli ve skntılı geçiyor ki hep mızmız hiç gönlünü edemyrm oğlumun
zeyzey29 Asafbugra bende her kipirdadiginda kucagima aliyorum kucagimda uyuyor besige uatirinca geri uyaniyor besigi sallayinca da uyumuyor illa ayagima alcam veya kucagima alcam
ogretmenanneeee Asafbugra diş olduğunu düşünmüyorum açıkcası sanırım bizi kullanıyorlar 🤷♀️🙈 ufacık boyları ile dediklerini yaptırmaya çalışıyorlar
Asafbugra zeyzey29 beşikte sallandikca daha geç uyuyor ayakta hemen uyuyor gündüzleri ben ayakta sallyrm geceleri beşik 🤦🏻♀️ ne belim kaldı ne kendim
zeyzey29 Asafbugra ah kader arkadaşım 🤣gündüzde ayakta gecede ayakta salliyorum sinirden çatlıyorum şöyle gece felan agladigimda oluyo niye uyumuyo diye 🤦♀️
ogretmenanneeee Asafbugra Allah tan bizimki akşamları geç yatıyor ama gündüzleri de geç kalkıyor emzirip yatıyorum sürekli sabah 11 e kadar fln uyuyoruz şükür
BhrKrmn Berenmom tahterevalli marka besik kullanıyoruz cok memnunum ilk basta uyumak istemedi ama her seferinde denedim alıştı mışıl mışıl uyuyor 💤
Asafbugra zeyzey29 sürekli mızmız mi peki yemek yerken yedryrm mızmiz oyun oyantyrm mızmız ne yaparsak 2 dk sonra mızmız şaştım kaldım bende valla
Asafbugra ogretmenanneeee kaçta yatyrsunuz akşam bizim 9 en geç en son yattığı uykuya bağlı sabah a 10 kalkıyoruz valla uyudugumuda bilmyrm
ogretmenanneeee Asafbugra valla 11 bucuk 12 yi buluyor gece ağlayınca çok uzun sürmüyor 5 dk sonra da yatıyor
Asafbugra zeyzey29 emekliyor 1 haftadır yemekte sknti yok sürekli yedir diyor maşallah dym de ama mızmız işte
zeyzey29 Asafbugra bizde emekleme felan yok benimkide ne görse mama diye istiyor.agzina bi lokma sokuyor ondan sonra kitliyor agzini
Canevlatlarim95 Berenmom ayy keşke benimkide beşikte uyumasa benimkide beşiği okadar seviyorki çok zor oluyo bı yere gitsem burnumdan getiriyor illaki beşik istiyo uyumuyo ayagada koyduğunda çığlık çığlığa agliyo 🤦
Berenmom Canevlatlarim95 herkesin bi zorlugu var iste benim ki ayakda sallamaya kucaga kanepe yatakda yatmaya bayilir 🌼