İlk aylar için bebeğin sürekli bizi istemesi normal kabul ediliyormuş. Alışır şımarır diye düşünerek kucağa almamak filan yanlışmış. Aynı şeyin yanımızda yatırmak için de geçerli olduğunu düşünüyorum. Benim de kızım beşiğinde pek yatmıyordu salonda vs yanımızda reflü yatağında, kanepede, kucakta yatıyordu. Şimdi de gündüzleri yine beşiğinde yatmıyor.