Asafinannesi25 deneyecem İnş iyi gelir bizede, 3.aydan sonra mama takviyesine başladım devamlı olarak, 2.ayda meme reddi yaşadık o yüzden biberon vermek istemedim çok zorlu Bi surecti halen tam olarak sakın ve güzel emmiyor ama Bi tik daha iyi, kilo olayı da az ilerleyince 3 ten sonra artık dedim mama+meme devam edeyim,
Süreçten dolayı çok hastane doktor falan gitmek istemiyorum gerekmediği sürece, bu forum ortamı insana daha çok bilgi katıyor valla doktorlardan🤗